Van mááásik!

"Most élsz, most vigyázz, hogy jól csináld, mert a legapróbb hibád megbosszulja önmagát. "

Facebook

Twitter

Friss topikok

2011.02.02. 13:19 Van Mááásik

Az eMeLeM lecsap!

Azt gondoltam volna, hogy a 90-es évek MLM korszakának már rég vége, mikor réges-régen látott barátok felhívnak, megkérdezik hogy vagy, majd a következő mondatok egy nagyon jól jövedelmező, dúsgazdaggá tevő, életed végéig milliókat kereső munkát ajánl. Nem kell mást tenned, csak eljönni és meghallgatni egy előadást…

Nos, hát nagyon rosszul gondoltam! 2011-ben lecsapott az MLM ördöge, aki  ami nem bír magával és újabb-újabb köntösökbe bújva, szegény embereket jól rászedve, álomfizetéseket ígérve tör előre újra és újra. Szegény beszervezettek pedig várják a megdicsőülést…

Következzen a tegnapi beszélgetésünk egy kicsit "átalakítva", hogy ne legyen teljesen felismerhető. (Segítségképpen a piros zárójeles részek az a gondolataimat takarják):

- S ti hogy vagytok? Gyerekek? Betegség? Minálunk a nagyobbiknak hasmenése volt két napig. Szerencsére nem influenza.
- Köszi, jól vagyunk. Munka megy?
- Ja-ja, akad. Nem olyan jó, mint 2008-ban, de akad. Többet kell gürcölni a recesszió miatt, de azért szeretem csinálni. Persze jó lenne egy jó nagyot is pihenni. Rám férne.
- Ühüm. Képzeld tegnap megmutattak egy olyan rendszert, amivel videókat lehet küldeni e-mailen keresztül (hmmm, no ez érdekes lehet). Ilyen még sehol nincs a világon. (what?). Ez szinte egy teljes új forradalmi dolog!
- Értem, de nem teljesen világos, hiszen lehet videó üzeneteket küldeni…
- Igen, igen, de ez olyan rendszer, ahol Te építheted ki a rendszert meg miegymás. De várj van itt egy kis prezentáció a laptopomon (laptop előkerül, pps elindítva, felém fordít) (ajvé! 66 oldal !?) Az elején átpörgünk, az annyira nem érdekes.

(Képek tömkelege következik, hogy s miként működik a rendszer, jól bevált add el a márkát. A tizedik oldal környékén hirtelen átvillan agyamon egy gondolat: MLM! WTF! Mit csinálják, megmondjam, hogy nem érdekel? Legyek udvarias és a végén? Jaj-jaj az én szegény fejemnek)

- Blaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa
- Ühüm (Istenem ilyen nincs. Finom ez a tea.)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa.
- Ühüm (Szépek a képek a falon.)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa
- Ühüm (Mennyi az idő? Órámra nézek. JAAAAJ nekem! Még félóra.)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa-blaaaa
- Ühüm (Subidubi-dabdaaa-tüptürüüü, Subidubi-dabdaaa-tüptürüüü.)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa. És csak 250$ kell befizetned.
- (Nem mondok semmit. Szemmel megpróbálok érdeklődő tekintettel nézni. Szerintem nem megy. Csak le ne bukjak! Istenem, csak le ne bukjak!)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa és blaaa-blaaaa-blaaaa. A nyolcadik legnagyobb videó megosztó rendszer a világon.
- Hmmm. (X éve (ahol X=nagyon sok) dolgozom IT területen. Soha az életben nem hallottam még róluk)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa-blaaa-blaaaa-blaaaa. Ezt használja a DELL is.
- (Szemem kikerítem) Tényleg? (Kezem a szám elé teszem, nem akarok nevetni, az nagyon kellemetlen lenne. Inkább iszom egy kis teát)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa. És evvel nagyon sokat lehet keresni, csak szólsz valamelyik barátodnak, ismerősődnek, hogy ők is használják. Blaaa-blaaaa-blaaaa… És ha használják, rögtön másnap megjelenik a számládon a pénz!
- (Hiszem ha látom! De lehet hogy egyszer mégiscsak ki kellene próbálni? Nem-nem, mit gondolsz hééé Te!)
- Blaaa-blaaaa-blaaaa.De ha érdekel jövő hét csütörtökön lesz egy előadás itt meg itt…
- (Bruhahahahahah, tudtam, tudtam!! Így nyerjek a tözsdén!)
- De ha gondolod valamelyik este is összefuthatunk és elmondom pontosan, hogy blaaa-blaaaa-blaaaa.
- Figyusz, igazából annyira nem érdekel, tudod rengeteg dolgom van, a munka, gyerekek (Jaj-jaj, megmondjam neki, hogy ez MLM, tudja vajon? Tisztában van vele?) Szóval nem hiszem hogy érdekelni fog.
- Biztos? Pedig nagyon könnyen, nagyon sok pénzt lehet vele keresni!
- (Szívébe szúrom a kést) Biztos! (Határozott vagyok, minden téren, nem engedek a 48-ból!)
- (PPS lezár, harmincikszedik oldalnál tartottunk. Talált süllyedt! Laptop lecsuk)
- (Órámra nézek) De most már menni is kellene szerintem, mert mindjárt letelik az idő. Mit szólsz az egyiptomi zavargásokhoz?
- khhhm. 
 

Legyőztem! Nem engedtem ennek az álnok kígyónak. Ja és egy kis segítség: ha valaki olvassa és azt hallja hogy talk fusion, gondoljon ezen írásra, hacsak nem hisz az MLM működési rendszerének, akkor meg felejtse el...

2 komment

Címkék: gazdaság mlm talk fusion


A bejegyzés trackback címe:

https://vanmasik.blog.hu/api/trackback/id/tr842633276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sokatkeress 2011.05.12. 00:51:03

Ez mind jó és szép, de azért a Talk Fusiont nem kellene összekeverni az MLM el) És fordítva.

2012.03.23. 11:41:59

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a
süti beállítások módosítása