Van mááásik!

"Most élsz, most vigyázz, hogy jól csináld, mert a legapróbb hibád megbosszulja önmagát. "

Facebook

Twitter

Friss topikok

2011.02.04. 16:54 Van Mááásik

Orbán Viktor Facebook kérdései

Szerdán megjelent a hír, hogy Orbán Viktor a szokásos évértékelőjéhez, maga "...a nép az istenadta nép..." is kérdéseket intézhet a facebook-on, melyeket az évértékelőjébe is belevesz.

Mai nap véletlen keresgéltem facebook oldalon és ne adj isten Orbán Viktor honlapjára jutottam. Ha már ott vagyok megnéztem, hogy mennyi hozzászólás történ, kik írtak, milyen témában. S ha már ott vagyok - gondoltam elemezzük egy kicsit, hogy az ott megjelenő emberek (facebook tábor) milyen jellegű kérdéseket intéz a miniszterelnök felé. Meg kell említenem, elég nehéz dolgom volt, mert az 1568 hozzászólás mindegyikét nem tudtam feldolgozni - próbáltam (majdnem) minden féle IT lehetőséggel hozzájutni a szövegekhez, hogy feldolgozható állapotban kapjam meg őket - de sajna nem nagyon ment. Úgyhogy maradt a jó "öreg kézi begyűjtés".

Az olyanokkal, akik szidták egymást nem foglalkoztam, az ő dolguk. Az olyanok, akik szidták Orbán Viktor vagy esetleg istenítették - nem foglalkoztam - szintén az ő dolguk. Ténylegesen az olyan kérdéseket próbáltam csoportosítani, melyek tényleg valamilyenfajta információszerzésre irányultak. Ha egy adott kérdésnél szerepeltek "like"-ok, akkor azt természetesen "többször" számoltam. Igazából az alábbi csoportok jöttek létre:

CsoportSzavak.Mik szerepeltek a kérdésekben.
Elszámoltatáslassan halad, elszamoltatas, felelőségrevonás, gazdasági és politikai elszámoltatás
Fideszes, demindig is Fideszpárti voltam de, Van ideje
Gazdaságmunka nélkül vagyok, nem kapok munkát, magyar termék, alternatív energiahordozók, gabona- és a tejágazat, irreális kamatok, szolgáltatók, Főtáv
Lakásjelzáloghitelével, svájci frank alapú, Fekete Péntek, 2011. április 15
Nyugdíjrokkant-nyugdíjasokkal, özvegyi nyugdijat, kis nyugdíjasokkal, elmehetnek nyugdíjba, rendőrök
Egészségügyegészségügy
Adózásbankadóval, gyerek felnevelése, offshore vagyonok
Egyébkínzott állatok, segítsen

 S akkor mindez egy grafikonban:

Érdekes látni, hogy az embereket még mindig az elszámoltatás, a bűnösök keresése foglalkoztatja, s például hogy a gazdaság miként változik az már csak "másodlagos". Persze meg kell jegyeznem mégegyszer, hogy ez a kimutatás nem reprezentatív, másrészt én örültem volna a legjobban, ha minden adatot fel tudtam volna dolgozni...

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: gazdaság facebook kérdések orbán viktor év értékelés


A bejegyzés trackback címe:

https://vanmasik.blog.hu/api/trackback/id/tr492638950

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mesterházi Márton - A HATALOM SZÖRNYŰ ANATÓMIÁJA 2011.02.05. 10:42:29

Szaltikov-Scsedrin 1869-es művének – Egy város története – „forrása” a Glupovi krónika, mely „az 1731-től 1825-ig terjedő időszakot öleli fel.” Az író erősen igyekezett, hogy a cári cenzor gyanúját elaltassa. Ma másf...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása